09 January 2008

第五天...

这一天, 一样的哭着上学, 哭着放学

但是, 老师说 EE JAKE 这样一直哭 而且哭得很惊慌 的下去

对他也不好......

我可以理解, 从老师口说出来, 的确有一定的严重性

马上我的心 好沉重

我望着酷宝宝...... 我突然觉得很对不起他

妈妈的确只想让你有个 快乐的童年 有小朋友的圈子

可是这几天, 让你受那么的苦 妈妈会是做错 了吗, 是太早让你去适应吗?

虽然是太多的旁人告诉 这是幼儿必经的阶段

但是连续 的哭闹 睡也不好, 甚至像老师说的 哭的很惊慌 很没安全感

这会不让我 担心吗? 不能啊

回家后....不能让妈妈离开他的视线

也是抱得紧紧的

今天哭得太累了吧

很早就吵睡觉了....

望着他.. 我很沉重

但是一定要耐心 要坚强

2 comments:

Anonymous said...

dear friend, don't be panic ar...
will be better and better one...
my dear son also in full day since 2 jan, although just change from half day to full day, he also cried badly for the first three day. Talk to him more about the fun in school...if can, go accompany him few hours for few days. Jia you ar.....

cy

Anonymous said...

cy

thanks

i already suggested that i willing to accompany baby few hrs for few hrs, bt the teacher is not encourage, they scare the long time will get baby comfortable with the school if i was there....i think they can handle